7نکته برای مدیریت یک تیم موفق
از آنجا که سازمان ها حوزه ی خود را بین جمعیت های مختلف گسترده اند،
مدیریت اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. مدیران امروزی با اعضاء گروه مختلفی
روبه رو هستند که ممکن است متعلق به محل ها و فرهنگ های مختلفی باشند و
سوابق و گذشته های متفاوتی داشته باشند.
جمع و جور کردن و درست کردن تیم
ها و گروه های مختلف، از جمله مهارت های باارزشی است که مدیران در پی کسب
آن هستند. برای انتخاب فردی برای کاری یا پروژه ای، اینکه بدانیم فرد
موردنظر قابلیت کار به صورت گروهی را دارد یا خیر، اهمیت زیادی دارد. در
این مقاله می خواهیم به مدیران کمک کنیم تا راه های ساختن و جمع و جور کردن
یک تیم گروهی را بیاموزند. با ما همراه باشید.
۹ ویژگی افراد موفق در کار و تجارت
یکی از مهمترین غرایز موجود در انسان، مراقبت و حراست مـحـیـط اطـراف و دارایی هاست. هرکسی راهی ویژه برای این کـار دارد. ایـن راه هـر چـه کـه بـاشـد، هـدف نهایی این است که ببینید شما چه چیزهایی را از دیگران می پذیرید و چه چیزهایی را رد می کنید.
ادامه مطلب ...
نکته و روش مؤثر جهت موفقیت در دانشگاه
این ده روش و نکته بــه صورت زیر می باشد:
****************************************
10قدم و روش برای جذب انسانها،ایده ها و فرصتهای عالی
10کلید طلایی برای رسیدن به آرزوهای درونی
10 نکته جهت شروع یک کار جدید
*مطمئناً می دانید که اولین تاثیر در مصاحبه شغلی اهمیت زیادی
دارد، و احتمالاً هم این نکته را رعایت کرده اید، چون الان یک کار جدید
دارید. اما آیا می دانستید در شروع کردن یک کار جدید هم اولین تاثیر اهمیت
دارد؟
*طی چند ساعت، روز یا حتی هفته اول که کار جدیدی را شروع می
کنید، رئیس جدید شما و همکارانتان تفکر خود را نسبت به شما شکل می دهند و
همین مسئله مابقی زمانی را که با این کارفرما میگذرانید را تعیین میکند.
مثلاً اگر از همان ابتدا بعنوان فردی که از زیر بار مسئولیت شانه خالی می
کند شناخته شوید، خیلی سخت می توانید آن برچسبی که بهتان چسبیده است را
بکنید و جایگاهتان را تغییر دهید، حتی اگر واقعاً لیاقتش را داشته باشید.
برعکس این، اگر در چند هفته اول سخت کار کنید، بعدها رئیس و همکارانتان
خیلی راحت تر از سر اشتباهاتتان می گذرند.
*در زیر به 10 نکته برای
ایجاد تاثیری فوق العاده روی رئیس و همکارانتان اشاره می کنیم.